2013/11/10

本年度最 man 的男人



















一場發牌風暴,照出無數的妖,也照出一個偉岸的身影。

因為已多年沒看怪獸台cctvb,對他的印象已褪至腦海資料庫裡的一個角落,如沒有事情發生,大概就不會recall出來了,而只會停留在當年《大時代》裡玲姐的那個「契家佬」上,一個無用、怕事、退縮的警察  —  這角色叫李立光,大概沒人會記得這個名字吧。


記得有一年,在路上見到一架紅色開篷車,那是一輛舊舊哋又舊唔晒、尷尷尬尬、唔yeah又未係古董嗰種車款,而開車的人,倒是顧盼自若。那刻的感覺是,呢個艾威,又真係有啲威喎。

直至數星期前始,這個人,漸次成為最威的男人。

要訪問佢?得!去跑馬地墳場啦!

威唔威?

在黃洋達《花生醬‧棟篤‧笑死朕》當嘉賓,他說:「我一路冇聽過立法會啲人講嘢,聽完先知香港立法會有咁多不知所謂嘅人,而我哋係冇辦法趕去走佢哋。請咗菲傭唔做嘢,都可以炒佢;呢班人直情不知所謂,質素好差。香港有班咁嘅議員,係慘不忍睹,係香港嘅災難。」
。當黃洋達話我搞網台,人網就執笠。我搞報紙,爽報就執笠。」他就問:「你幾時搞電視台?」幾 wit!

佢今日重話:「午夜夢迴,令我忽然醒起,確曾做了一件該後悔的事,使人生蒙上污點。若干年前,我曾和謝偉俊握過一次手。」

點止威?直頭係:型‧英‧帥‧靚‧正,統統有佢份!

艾威,本年度最 man 的男人!


8 則留言:

  1. 佢唔夠威又點同到皇上做friend :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇第二晚,教主都有爆台15 分鐘。

      見妳冇睇,講一個位俾妳吊吓癮 ~ 皇上:「左膠參與嘅佔中,要自綁雙手。而左膠最鍾意話:"俾啲掌聲自己!"自綁雙手又點俾啲掌聲自己呀?!」 :D


      (近來可好?)

      刪除
    2. 俾唔到掌聲自己, d左膠咪大條道理唱多兩首K歌囉. :P

      上個月忙到得返半條人命, 好彩已請到救兵, 我可以開始過返d正常既生活(起碼有時間有精神探下blog友先)

      刪除
    3. SM卡拉OK?有點 david lynch feel!

      (做嘢就係咁,忙完又靜,靜完又忙,係「香完又臭,臭完又香」嘅變奏)

      刪除
  2. 呢件事令我非常忿怒。響政總聽到台上的人(忘了是誰)話就算特權法通唔過,我地香港人企咗出黎,我地冇輸到(大意)。果下我火都黎埋,咩野冇輸到,俾人蝦到上心口,咩都做唔到,咁仲唔係輪係咩?可能我公司都出現啲"老闆大晒,佢地話咩下面唔可以唔聽"ge情況,我更感同身受。
    btw, 一向喜歡看艾威做戲。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 左膠,係本土抗爭運動嘅癌細胞!今次發牌事件其中一個重要得著,就係全面突顯呢班至鍾意「分組討論、已經取得階段性勝利、無論結果係點我哋都已經贏咗、俾啲掌聲自己」的左膠之醜陋、難頂與不堪。

      堡壘是從內部攻破的!不掃蕩這堆幼稚左翼,本土運動將會步履蹣跚。

      刪除
  3. 我當然記得艾威在《大時代》的角色,演一名忠直警察,跟劉青雲老友,對藍潔瑛又一片痴心。不過,他在無記那麼多年,都是演反派居多,間中在杜琪峯的片裡客串,像《再見阿郎》、《暗戰》、《鎗火》、《每當變幻時》。現在,我也相信他一定不會回無記拍劇了。

    說到香港電視,不獲發牌已成事實,即使怎樣嘈也沒用。其實,王維基也不用把公司執笠,但就要轉型為製作公司,可以繼續開劇或一些節目,然後給有線或NOW播放,即以另一形式跟別的電視台合作、及繼續做下去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你提起後我也記得了。在《再見阿郎》裡他演一個過氣的冇料到大哥,戲份較多。《鎗火》裡演去阿來個場查案的差佬,就真是非常過眼雲煙了。

      刪除