2013/11/16

快樂的蔥國人



















只要係人,就會死。佢係蔥國人,所以亦唔例外,十年前今日,佢死鬼咗。

對於死,蔥國人亦有啲睇法,譬如:

「不要只管工作而不遊戲  —  工作是永遠做不完的,你卻會遲早玩完。」

or

「我死後,若要燒衣給我,請備白西裝與消防裝各一套,我不知將會在天堂或地獄。」


咁玩完咗之後,佢究竟上咗天堂抑或落咗地獄呢?要佢自己先知。我估蔥國人唔會想上天堂,嗰度只有豎琴,好悶,地獄就 rock 好多!冇錯,蔥國人係 rock 友,留長頭髮重要係電攣嗰隻,曉彈電結他。喺地獄,佢會快樂好多。

我諗冇人想要等到玩完咗之後,至可以快樂,而係想喺生與死之間呢段時間內,都快樂。但快樂總係似一條見首不見尾嘅神龍,經常搵唔到,令人好無奈。連蔥國人都咁講:

「快樂是位於太多與太少之間的一處地方,但往往地址不詳。」

有人話過:來生不做中國人。由此推斷,此生做中國人,應該唔多快樂。但我估,蔥國人呢世人係快樂的,因為佢又咁講過:

「只有女孩子與掃街工人,才有特權對著秋葉發愁。」聽佢咁講就知,佢此生應該唔多愁,而我估佢重要係唔愁加樂觀嗰隻,有話為證:「頸痛時,樂觀者會說:幸好我不是長頸鹿。」

呢個快樂嘅人,寫過好多歌詞,令到當我哋有陣時真係好愁嘅時侯,聽完會快樂咗,譬如好似呢支咁:







你令我快樂過!thank you 你!


8 則留言:

  1. 佢都寫左好多好歌詞, 今日聽番春夏秋冬, 好有感觸呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 感觸的除了他離去,還有時光的飛逝啊!

      刪除
  2. 刻下, 最缺乏的, 就是他的寬容與幽默感.

    回覆刪除
    回覆
    1. 歌詞,是性情的流露。文字裡,我們見到一位寬容、幽默,且還懂得自嘲的人。他是幸福的。

      世上有他,真好。

      刪除
  3. 最喜歡他那句:「你不是政客,不用跟所有人做朋友。」

    回覆刪除
    回覆
    1. and this? 「基本上,男人都是衣冠禽獸,所以都需要豬朋狗友。」

      刪除
  4. 最記得係洋蒽頭漫畫中既靚女全部都只見到小腿, 果幾本書又係俾我揭到殘哂, 可惜後來唔見咗咯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 最諷刺的是,洋蔥頭裡那個「八婆」,模樣與舉止跟作者敬愛的姊姊有七分似。

      刪除