2013/11/30

這一夜,我與黑色叛逆摩托車會一起狂飆!








































月黑風高,人山人海。

當 robert been, peter hayes 與丹麥女鼓手 leah shapiro 在台上一字排開,我發現自己終於置身 black rebel motorcycle club 的音樂會中。這一刻,等了十二年。


brmc 是今年 clockenflap 首晚壓軸組合 (four tet 在另一個舞台同步表演,真是個失策的安排啊);robert 似已 high 咗,peter 仍是叼著煙仔的招牌造型,leah 一貫地酷;當'beat the devil’s tattoo'的迷幻藍調結他響起,全場立即進入狀態!

時而低迴恍惚,時而
粗獷嘈吵,台上的 brmc 真是酷得要命!安歌時刻,終於飆出'whatever happened to my rock n roll'這首「崩歌」,音牆迭起,帶領全場急激飛馳!

這晚唯一美中不足,是沒有'red eyes and tears',但與黑騎士一起飆過車,死而無憾了。


5 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢首就冇。不過今早有人在clockenflap facebook upload 咗佢哋尋晚玩嘅少數慢歌"returning",超好聽的!有興趣就上去睇吓啦。

      刪除
  2. 尋晚facebook都被BRMC洗版. 同埋我又想講, 我出年有得睇Black Sabbath :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道咗啦....  :)

      話時話,其實估唔到妳會鍾意佢哋,感覺上好似唔係好係妳嗰杯茶。

      刪除
    2. 哈哈, 咁易俾人估到就唔係我啦 :P

      刪除