2014/02/17

講廣東話!聽廣東歌!

























共匪欲消滅廣東話嘅陰爪,已經靜悄悄而又大大聲咁,越過咗羅湖橋,南下香港!

廣東話,係我哋嘅命,我哋嘅根!如果真係要攞我命,唯有同你搏命!

我愛叉燒飽!我愛艇仔粥!我講廣東話!我聽廣東歌!

廣東歌係廣東話靈魂嘅一個具體表現,從唐滌生到黎彼得,白駒榮到張國榮,所有廣東好漢、香江兒女,冇人會唔支持我哋自己嘅地道文化:粵語流行曲!

喺呢度share 10 張我自己好鐘意,同埋覺得有時代意義嘅主流本地唱片 (indie唔計),聊表對廣東歌同本土理念嘅支持。排名順面世年份。

學最近某個被炒嘅名嘴話齋,廣東話往後嘅日子,一定耐過你個中共政權多多多多聲咯!

本土!反共!屌哪媽!頂硬上!




1.《六啤半》~ 雜錦碟 (1980)
隨香港經濟起飛而冒起嘅商業電台唱片騎師雜錦專輯,題材從青年勵志、歌頌友情到生老病死,充滿都市生活靈感。商台亦開始喺俞琤領導下,主宰本地樂壇潮流直至今時今日。

2.《愛情陷阱》~ 譚詠麟 (1985)
從《霧之戀》到《愛的根源》再嚟到《愛情陷阱》呢個三連霸位,就知咩叫真正紅透半邊天!專程請嚟日本人芹澤廣明作曲嘅一首〈愛情陷阱〉,橫掃港九各大的士高,完全制霸。呢個時候香港嘅普及娛樂工業,亦喺東南亞市場全面登頂。

3.《劉美君》~ 劉美君 (1986)
八十年代尖東海旁老泥妹生態與富豪式夜總會銷金窩風情共冶一爐。劉美君演繹出一份早熟得滄桑、看透歡場裡無真心嘅風塵氣味,自成一家,別無分號。

4.《石頭記》~ 達明一派 (1987)
公認嘅達明巔峰之作,〈馬路天使〉、〈傷逝〉、〈崩裂〉、〈後窗〉、仲有主題曲〈石頭記〉全部神級。雖然後來嘅《我等著你回來》、《你還愛我嗎?》、《神經》等唱片統統都係堅嘢,但係都去唔到呢隻樂隊首張大碟嘅高度。

5.《花街七十號》~ 林子祥 (1987)
阿 lam有好多專輯都好正,例如又hot又吋嘅串燒歌代表作《十分十二吋》、將俄羅斯民歌改編成潮流恩物嘅《活色生香》等。個人至鐘意係呢隻《花街七十號》,兩首翻唱歌〈花街七十號〉同〈上癮〉都有型有格,林振強填詞嘅〈一世離開你〉,足以令人聽到心碎又鼻酸。

6.《愛花的少年》~ 浮世繪 (1989)
一張「中國美少年」式art pop專輯,喺英倫電子化樂風中蟄伏一份陰柔嘅頹廢美。一曲〈月滿繁星夜〉恍若自'night porter'與〈禁色〉起承轉合,為幽美三部曲點上句號。

7.《1989》~ 盧冠廷 (1989)
淨係打正「六四」旗號,已經足以令呢張大碟名垂青史!一曲〈漆黑將不再面對〉任何時候聽都震盪人心。

8.《野花》~ 林憶蓮 (1991)
sandy lam脫去都市跳動脈搏外衣,締造以女性為主題嘅概念專輯,散發紅顏易老,浮生若夢嘅纖細感應,婉約而流麗,奠定香港首席sophisticated diva地位。

9.《樂與怒》~ beyond (1993)
黃家駒殉樂前最後一戰,將beyond帶上頂峰,亦成為香港樂迷心裡面永遠不可磨滅嘅一道深刻傷痕。專輯喺音樂風格上全面開花。如果有日香港獨立,
海闊天空可能最有資格成為香港國歌。

10.《麻木》~ 劉以達 (1996)
「非池中」雖然係一個曇花一現嘅 label,但係就曾經爆炸性咁祭出呢張頂兒尖兒唱片。阿達危立主流與另類臨界,地面地下定界限,猙獰,詭異,冷艷,無序,顛覆我哋嘅聽覺,直取神經G點,完全世界級。

17 則留言:

  1. 六啤半我都識, 最鐘意錢錢個首冷雨
    我都百分百支持廣東話......我唔想成為最後一群香港人既其中一個呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 錢錢嘅版本好有清新感覺,正過後來莫文蔚嗰個多多聲。

      每個地道香港人,都應該支持廣東話。只要齊心奮力抗共,廣東話一定唔會死喺我哋呢代手裡面!一定唔會!

      刪除
  2. 哀哉香港樂壇 ,1996 後一池死水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 1996 後,成個香港都係一池死水!

      刪除
  3. 要殺死一個民族, 先要殺死佢哋既語言, 呢鋪無得退, 一定要反抗到底! 响中共既言語霸權底下, 好多外國人都覺得廣東話唔夠普通話咁正統, 所以我成日都會不厭其煩咁同我d朋友, 同事解釋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 要多謝你,成日同外國朋友解釋,唔講佢地唔會知。

      刪除
    2. 退無死所,就要反抗到底!呢場會係好漫長同幅員廣闊嘅戰役,要擴大抗爭面同抵抗力量,戰略上應該要同廣東省組成聯合陣線。

      一日語言不死,就一日咬住一啖氣!有一啖氣,就有生機!

      刪除
    3. 擒日,廣州市人大代表雷建威,建議將州(不是廣東)英文名恢復為canton,好!

      刪除
  4. 「殉樂」--用得好啊!
    阿達好似近期又有新碟,唔知你有冇聽?
    我地係要講廣東話,寫繁體字!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿達舊年隻《第四度空間》冇之前《希望之旅》咁多基督教訊息,隻碟都算ok. 但係就唔知佢有新碟出喎。

      如果有一日香港真係俾殘體字趕絕咗,就會係我永遠離開呢個地方嘅時候嘞!

      刪除
    2. 早排無無聊聊上咗個蘇黎世中文學校既網頁睇(當然係强國人開架啦), 睇到有份問巻俾d想學中文既老外填寫, 其中一條問題係:你有無學過寫中文字. a. 無, b. 有, 新體(moderne Schriftzeichen), c. 有, 正體 (traditionalle Schriftzeichen), 我即刻忍唔住留言: 果d唔係新體字, 係殘體字(verdreht Schriftzeichen) !

      真係妖言域眾! 最弊好多外國既中國文化狂熱撚真係受佢哋坤!

      刪除
    3. 我指果隻就係《第四度空間》:p 原來近期已係舊年。
      有冇搞錯,殘體字係新體字?

      刪除
    4. 其實大陸一直有回復使用正體字嘅呼聲,但係都俾建制壓返落去!前年有個人大代表再提出呢個訴求,某條共官話一定唔會批准,用為殘體字係「進步嘅語言」!進步?進你滷味!

      共產黨,落地獄!

      刪除
  5. 昨天陳雲反普通話的文:http://www.am730.com.hk/column-195480

    最有共鳴的是這句:
    中共任由北方語系的官員、教師,高舉兒化詞(如一點兒)、輕聲詞(如車子)和地方語彙(例如地瓜、脖子等)與方言語法(例如我讓車子給撞了),使普通話又變回地方土談。

    我覺得,睇得多內地的翻譯,我的思想受到污染了......

    回覆刪除
    回覆
    1. 中共是列寧式極權政黨,推行任何政策,終極目的永遠只有一個,就是維持它的專權統治。專權者,容不下多元社會,種種方言包括上海話、潮州話、廣東話….還有很多,統統欲趕絕而統一為「普通話」而後快。我從來不承認亦不會用「普通話」這個term,而只會說國語。就等如只知中文,不識所謂的「漢語」。

      共產黨,是中國文化、傳統、道統的最大破壞者,所謂的「愛國論」,純是鞏固政權與打擊異見的工具而已。

      刪除
  6. 麻木係天碟,怒撐廣東話!!!!!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 怒撐廣東話!有前冇後打死罷就!

      刪除